Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 12:26 - За Коледа си пожелавам теб, любов!
Автор: cocolino88 Категория: Тя и той   
Прочетен: 10440 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 12.03.2013 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вече имам собствен сайт и се преместих на www.iskrenoilichno.com
Може да следите новите ми статии във фейсбук: www.facebook.com/iskrenoilichno

Тази Коледа се очертава най-тъжната Коледа от много време насам. Не ме разбирайте погрешно. Обичам Коледа. Обичам всичко, което се случва на Коледа. Самите подаръци, семейната атмосфера, валящият навън сняг, елхата и самия и мирис, играчките, окачени на нея, лампичките, които светят по елхата и те предразполагат към уют. Харесват ми и пожеланията, които получавам и най-вече давам от сърце. Харесват ми и детските филмчета, които дават по телевизията, дори вече да са много по-скучни от едно време и доста по-малко на брой. Харесват ми и благотворителните каузи, които са навсякъде, на където се обърнеш. Харесва ми да отида в магазина, а в него да звучат познатите до втръсване коледни песни. Харесва ми, че оставам без нито един лев, защото всичките ги давам за подаръци за да зарадвам любимите ми хора. Харесва ми, че всички стават една идея по-добри. По Коледа наистина всички стават по-добри, няма съмнение в това.

Да, това е поредната Коледа, която я различава само с едно от миналата година. „Тя“ не е до мен. И не е до мен, защото аз направих така. Направих грешни избори и сега си търпя последствията. Чак в такива трудни моменти осъзнавам фразата „не можем да върнем времето назад“. Липсата и е навскяъде. Самата атмосфера е толкова подтисната без нея. Опитвам се да се усмихна, а усмивката се изкривява в някаква грозна гримаса. В такива моменти осъзнавам, че наистина любовта е най-важна. Любовта на любимият човек. Можеш да имаш много, но ако нямаш любов, нямаш нищо. Опитвам се да не мисля много за това какво е щяло да стане, ако еди какво си, а просто да видя фактите, да изкарам изводите и да видя настоящето. Мислиш ли много за миналото и „какво е трябвало да стане“ единствено можеш да се подтиснеш много повече и да задълбаеш в тъгата си. Единственото, за което можеш да мислиш, е какво може да стане и как да го постигнеш. И най-вече – да не правиш грешките от миналото.

И въпреки изкараните изводи, нея я няма. Няма я до мен. Има я някъде там. Един телефонен разговор не може да замести целувката и. Един прекаран час с нея не може да замести влюбените ни дни заедно. Не вярвам, че едно нещо, ако бъде счупено, не може да бъде оправено. Смятам, че просто няма да бъде същото. Може да бъде по-добро или по-лошо, но не и същото. Това не означава, че няма да има бъдеще с този човек. Веднага лошите пророци дават пример: „Да, ама ако една чиния се счупи и да я лепиш, пак си личи“. Да, но любовта не е чиния, не е ваза, не е предмет. Обяснете ми как се чупи духовното, защото любовта е част от мислите ни и съответно духовното. Нали духът никога не може да бъде сразен и именно в случая „счупен“.Затова смятам, че няма да бъде същото, но ако са си взели поука от грешките, може да бъде по-добро.

Коледата винаги съм я асоциирал с любов – било то приятелска, семейна или любовна. А когато любимият човек ти е приятел, любим и най-вече го чувстваш като твоето семейство, тогава загубата е повече от голяма. Тогава Коледа не е същата без значение кой какво ти говори за „продължаване напред“ или „виж колко приятели имаш“. Приятелите не могат да заместят любовта в сърцето ти.

За съжаление, оценяваме всичко това, когато направим грешки или когато ни се случи нещо лошо. Не казвам, че всички са така. Говоря по-скоро за „нас“, тези, които се залъгваме до един момент, че щастието ни не може да зависи само от един човек. Може да ме наречете слабохарактерен, но моето щастие зависи от „нея“. Но тя не е просто едно момиче. Не е една от многото. „Тя“ е моето „Аз“. Тя е тази, с голямо „Т“ и въпреки че го осъзнавам късно, радвам се, че го осъзнах. „Тя“ е тази, с която искам да прекарам Коледа и всеки един друг ден, който не се нарича Коледа, но за нас да бъде коледен. Защото Коледа е това, което носиш в сърцето. Коледа са усмивките, щастието и това да се чувстваш цял и на мястото си.

Затова, Дядо Коледа, пожелавам си нея за Коледа. Бях лошо момче през годините, но осъзнаващо грешките си и чакам с надежда млякото и бисквитките си. Аз вярвам в коледното чудо. Вярвам, че по Коледа стават чудеса, защото хората са по-добри и могат да прощават. Вярвам в прошката, но вярвам, че само най-силните хора могат да прощават. Другите са слаби души, които каквото и да правят и да се изтъкват, никога няма да превъзмогнат себе си и своят „Аз“. Просто Вярвам в коледното чудо. Чак сега осъзнавам истинското послание на песента на Марая Кери, че иска само един човек за Коледа. В момента знам, че каквото и да получа за Коледа – материално или за личностно израстване, няма да бъда щастлив. Усмивката ми ще продължава да се изкривява и понякога да се стича по някоя сълза. Не, защото не съм благодарен на подаръците и на изненадите и че някой мисли за мен, а защото ако не е от нея, аз не се чувствам цял и завършен. Така че, Дядо Коледа, пожелавам си я отново да бъде до мен, а аз на теб, както и публично заявявам, че по-добро момче от мен няма да има. Искам да усетя коледното чудо. Искам да усетя любовта И. А на всички вас пожелавам да не стигате до тук и до това положение, а да цените любимият до вас човек и да му давате най-доброто от себе си, защото животът е твърде кратък за да се занимаваме с всичко друго, но не и любов!

 




Гласувай:
10



1. rpatel - Дано желанието ти се сбъдне! Моето ...
20.12.2012 12:35
Дано желанието ти се сбъдне! Моето също! Защото и аз си пожелавам почти същото!
цитирай
2. ivoki - A аз си пожелавам:
21.12.2012 00:53
ДА НЕ ПОВТАРЯМ ГРЕШКИТЕ ОТ МИНАЛОТО.
цитирай
3. zabavnata - Добро утро!
21.12.2012 08:07
Пожелавам ти да се сбъдне. Не оставяй нещата да се решат от самосебе си, а и се обади, още сега, веднага.
Вярвай, че чудесата се случват!
цитирай
4. qbylkovcvqt - Хубава и уютна Коледа ти пожелавам. ...
22.12.2012 10:39
Хубава и уютна Коледа ти пожелавам. С много топлина. Нека Любовта е сбъднато желание за теб!

Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cocolino88
Категория: Лични дневници
Прочетен: 838300
Постинги: 52
Коментари: 262
Гласове: 202
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031