Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2009 13:59 - Мъжете обичаме практичните подаръци!
Автор: cocolino88 Категория: Тя и той   
Прочетен: 15608 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2013 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вече имам собствен сайт и се преместих на www.iskrenoilichno.com
Може да следите новите ми статии във фейсбук: www.facebook.com/iskrenoilichno

Днес ще поговоря за тези неща, които доставят най-голяма наслада у нас, особено ако са неочаквани, а именно подаръците. Мисля, че всеки обича да получава подарък с повод или без повод без значение големината, цената или какво представлява подаръка. Все пак важен е жеста. И все пак ще направя 1 малка скоба и ще дам един пример, че не всеки цени жеста, които е най-важен. Много често ставаме свидетели на репликата: "Ама защо този подарък? Аз исках друго." Лично аз това не го одобрявам и смятам, че трябва човек да е голям егоист за да не оцени, че е искано да бъде зарадван, а накрая и 2-те страни остават недоразбрани.
И все пак - разликата между мъжете и жените все пак си остава голяма. От облеклото, до начина на говорене, до мисълта, та дори до подаръците. Забелязвам от доста време кой по какви подаръци си пада. Да вземе като начало жените. Разбира се, искам да подчертая, че винаги има изключения. Аз просто ще говоря за мойте наблюдения, което не значи, че всички са така, дори и по-голямата част може да не са така. Жените, съм забелязал, обичат разни подаръци, които нямат никакво приложение и практична гледна точка. Биха се радвали да им подариме някаква възглавница сърчице, което ще бутнат в някой от ъглите на стаята си за "красота" или класическия подарък с плюшените играчки. Та те за пълни с плюшени играчки и вече не помнят от къде им е дадената мечка, но са жадни за още и още плюшени играчки, които събират прах или в някое чекмедже или ги разхвърлят щедро по леглото, та чужд човек да не може дори да седне там. При това, че без да искаме ако избутаме някоя плюшка от леглото и става бунт. Други подаръци, които обичат са разни дрънкулки, гривнички, джунджурии и пръстенчета без никаква стойност. Тяхният шкаф е запълнен толкова много с гривни, пръстени и гердани от магазина за 1 лев, че вече не знаят кой пръстен на коя дреха се връзваше. Въпроса е, че въпреки, че една голяма част от това е за скрап те са жадни за още и още метални накити, които ще пълнят чекмеджето им. И най-важното, когато някой по погрешка им отвори чекмеджето, те започват да се правят, че не им харесва да го гледат, но всъщност умират в земята от кеф за това, че показват на този човек срещу себе си колко са кокетни и колко много се грижат за себе си и разбира се - външния вид.
Пълен съм с примери за такива подаръци, на които дамите биха се зарадвали, но предпочитам да направя една преходна част и да се опитам да обесня какво харесват мъжете като подарък.
Просто го казвам директно - мъжете обичаме практични подаръци. На нас не ни трябват разни плюшки и разни парфюми за отбиване на номера. Много често ни бъркат с момичетата и получавами и ние разни плюшени играчки. Въпроса е, че после се чудим в кое чекмедже да сложим тази плюшена играчка и как да направим така, че да не я изхвърлим. Въпроса е, че освен, че ни се пречка непрестанно трябва да я направим по някакъв начин и видима за да може гаджето да си каже - "Еее пазиш си плюшената играчка и си я сложил да я гледаш." Иначи би се обидила. Така задачата ни става много непосилна. Да не говорим за подаръци от рода на разни чаши с "ти си най-добрият" или разни сърца с "I Love You". Факта е един. Предпочитаме практичните подаръци и би ни зарадвало много повече да ни купите откраднатите ни халогени за колата, отколкото плюшеното мече. Бихме се зарадвали на нов футболен екип, тъй като стария вече е почти скъсан. Бихме се зарадвали на това, че сте ни слушали много внимателно, като сме се оплаквали, че са ни ударили задния стоп на колата и ни купите нови стопове. Самата идея е супер важна, а това, че сте се заслушали на тема, която не ви интресува, разтърсити сте се, взели сте тайно размерите и сте взели същите стопове е безценно. Предпочитаме на годишнината вместо романтичен подарък с някое сърце да ни вземете нещо, което ще си го ползваме като нови оригинални маратонки или нещо, което силно сме желали. Така ще помним подаръка трайно и ще ви се възхищаваме повече.
Отново е време да кажа, че винаги има изключения и трябва да се проверява човека, на който се взима подарък, но мойте наблюдения са следните, които изброих. Така че опознайте човека и чак тогава предприемайте действия. Винаги е важен жеста от изненадата. Може да не е скъп, но когато е направен с внимание и от сърце и най-запомнящ се!



Гласувай:
0



1. анонимен - az li4no ne obi4am da mi podarqvat ...
14.07.2009 14:09
az li4no ne obi4am da mi podarqvat plu6eni igra4ki...tezi ne6ta nqkak si gi svarzam s decata..i bih predpo4ela na deca da pravq takiva podaraci...otnosno..nakitite... darja i obi4am samo iziskanite ne6ta...toest ili ot zlato ili ot srebro..noooooooo drankulki ot po 1lv... nikoga ne si kupuvam...li4no az bih se radvalla...na hubava kniga, disk s moq lubima muzika, svetq.. a ot po skapite ne6ta...markova kozmetika ili edno po skapo palto.....a kakav podarak bih napravila na majat do sebe si li... bih mu podarila edna nezabravima eroti4na no6t da re4em....no parfumi, drehi, 4asti za kolata..tezi ne6ta vseki maj si gi kupuva sam v pove4eto slu4ai..
цитирай
2. cocolino88 - :)
14.07.2009 15:26
Само ме радват думите ти
цитирай
3. анонимен - moje da sam anonimna. . no sam isk...
14.07.2009 15:37
moje da sam anonimna..no sam iskrena... daaaaaa mnogo jeni naistina se radvat na plu6eni me4eta, sar4ica, drankulki...napalno si prav v nabludeniqta si... ..moje bi..az prosto cenq drugi ne6ta ..ili imam po osoben pogled varhi ne6tata....ot edna kniga 6te nau4a ne6to... a edin disk s muzika..6te mi napomnq za lubimiq 4ovek i 6te mi palni du6ata..... a otnosno podaraka koito bih napravila na majat do sebe si...pri nego 6te razgarna svoqta jenstvenost i seksapil..i mnogo pove4e bih go vpe4atlila...otkolkoto da mu tarsq parfum ili dreha... bih iskala pove4e jeni da mislqt kato men, opitvam se da govorq s priqtelkite si...noooooo ne se polu4ava
цитирай
4. анонимен - хахаха
14.07.2009 15:58
Сладурче сладичко не погледнах и ти на колко си годинки ама да ти кажа, че говориш за "жени" до 17-18 години.Аз съм на 29 и да ти кажа никак няма да ми допадне ако ми подарят плюшена играчка, дървено герданче или пък бижу менте.Също така не си падам и по чашки, балончета и възглавнички с надпис Ай лъв ю, както и по всичко друго, което се подрежда и събира прах-освен разбира се ако не говорим за произведение на изкуството.
Така че като казваш да опознаем човека и тогава да му подаряваме подаръци и те да бъдат стойностни то аз пък те съветвам и ти да помислиш хубаво дали момичетата, на които си подарявал подаръци са останали наистина доволни.Аз лично си мисля, че ако я целувам тая муцунка дето е на снимката какъвто и боклук да ми подари ще се направя, че се радвам и също като теб ще го вадя и подреждам на леглото и като си тръгнеш ще го набутам в шкафа.Примерно!
И последно стопове, маратонки, футболен екип-това не е ли малко скъпичко на фона на плюшките и посребрените герданчета?Само питам?
цитирай
5. cocolino88 - :)
14.07.2009 16:59
Мда, говорех за момичета, а не за жени - правилно си забелязала. Има огромна разлика. Не искам никого да обидя с тези определения, но има разлика между момичета - аз ги слагам до около 22-23 години и вече жени.
Не са скъпи - зависи какви неща купуваш. Лично за мен е на една цена. Нали се сещаш, че има плюшени играчки за по 100 лева и футболен екип за 20... Така че сега те питам аз - Нима плюшените неща не са скъпи на фона на екипита? Просто реторичен въпрос. Мисля, че ти е ясно, че всичко е относително и не е хубаво да си броим лъжичките - той ми купи подарък за 30 лева, аз също ще гледам да му купя за около 30 лева. Както казах по-горе - жеста е важен, а не стойността.
цитирай
6. анонимен - Яяяя виж ти!
14.07.2009 17:51
Не знаех, че са толкова скъпи плюшките иначе си прав де!Наистина е много хубав показател това, че някой те е слушал за какво си мечтаеш и ти го е купил.
цитирай
7. анонимен - Аййй
15.07.2009 03:47
Бижута не ползвам - мерси, ама за мен това са пари на вятъра... Парфюми - мъжът трябва добре да ме познава, за да ми подари парфюм, който ми подхожда...
Бих предпочела някоя красива (да не се бърка със скъпа) дреха, защото мразя да пазарувам...Но само на едно нещо се радвам като малко дете и подскачам на един крак - плюшени Снупи-та...Сигурно съм вдетинена... Знам ли!
Иначе съм съгласна, че подаръкът е хубаво да бъде практичен... Но лично аз предпочитам кретениите, които рядко са в категорията полезни :)
Не живея в България от доста години и се научих да подарявам т.н. Гифт кард :) - после той да си купува каквото пожелае...
Можете да ме нахокате сега :)
цитирай
8. victoriavselena - винаги, когато искам
15.07.2009 16:05
да зарадвам някого и му правя подарък и той ми отговоря "Нямаше нужда" ме засяга. Да получаваш подаръци също е изкуство. Да се сетиш, че този човек, въпреки, че е не длъжен ти е дал нещо, независимо дали го харесваш или не - благодари му. Лицемерие да казваш че мног оти харесва нещо, което всъщност не харесваш, но можеш да благодариш за жеста за това, че някой е помисл за теб, че се е постарал. Не забравайте, че същността на подаръците е да и радват.
цитирай
9. missi - Айде дайте акъл
16.07.2009 08:07
за подарък на мъжо ми,че Илинден иде.И да знаете,че стоповете са ме здрави.Виж,гърнето му се е разхлопало,ама цяло гърне няма да влача.
цитирай
10. cocolino88 - :)
16.07.2009 12:35
Определено го подпитай той какво желае или от какво има нужда и му вземи това ;)
цитирай
11. анонимен - хайде де!
21.07.2009 12:41
виж какво,аз съм жена,но предпочитам да получа като подарък не накити и финдифлюшки,а наистина нещо полезно.нещо което всеки ден да ми влиза в употреба и да му се радвам.що се отнася до това какви подаръци правя аз-последно купих ъглошлаив на бош от професионалния клас.дано повече хора да си влагат правилно парите когато радват половинките си...:)
цитирай
12. cocolino88 - :)
23.07.2009 14:13
Браво, точно за това говорех!
цитирай
13. анонимен - всеки си има вкус и разбиране за нещата.
23.08.2009 15:34
Аз лично харесвам мн неща, може да ме зарадва и скъп парфюм , цвете направено от станиола на цигарите и снимка с любимия която седи на витрината. Според мен е важен сами жест че човека е направил нещо за да те зарадва ,да се почувстваш добре от мисълта че и ти го правиш щастлив. Имам 8 годишна връзка (на 23 съм :) .. скоро ги навършваме и досега сме си подарявали какви ли не глупости и полезни и романтични и тнт. ,затова Обичайте се и най-вече слушайте половинките и така няма да ви е трудно да решите дали да подарите за мъжете - въдица , парфюм или някоя блузка която е гледал следобеда на витрината на някои магазин ;)
цитирай
14. анонимен - hm
30.09.2009 03:14
аз съм жена.и момиче.не знам точно :d но никога не съм обичала фринтифлюшки и накитчета.според мен много жени не обичат точно това, а просто неща, които няма да се изхабят слд време /от рода на парфюми, козметика/ а нещо, което да им носи спомена за този чове, било и безсмислена вещ понякога.простозащото сме по-емоционални.това не значи,че не предпочитаме нещо уникално и красиво или дори използваемо, вместо някое болуче ;) а плюшките аз ги обожавам.но нямам нито една в стаята си.не сме точно като децата.подарявали са ми хиляди пъти, но подари ли ми я просто някой и отива в някой кашон.виж, подари ли ми я момче,което обичам.може и цял живот да си остане на леглото ми ;)мисля,че е същото и при момчетата.поне такива наблюдения съм имала.пък това с дългите безсмислени връзки ,само и само,за да си с някой ,с койо да си подарявате боклучета всеки месец,не го разбирам :)за мен подаръка е нещо уникално.не може да се разделя на категории мъже,жени.а на хора, уникалности.затова и винаги се стремя да го направя различен и уникален и то не според това какво на мен би ми харесало(както несъзнателно купуват подаръци повечето хора)а според това какво обича човекът, на когото подарявам.и после седиш и гледаш колко щастлив е от това,че си му влезла в психиката и си уцелила.поне на мен ми се случва почти винаги и усещането е страхотно ^_^
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cocolino88
Категория: Лични дневници
Прочетен: 841223
Постинги: 52
Коментари: 262
Гласове: 202
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930