Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2012 00:48 - Тъпата Николета Лозанова в Сливенския Затвор - Изказвания
Автор: cocolino88 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8088 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.03.2013 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вече имам собствен сайт и се преместих на www.iskrenoilichno.com
Може да следите новите ми статии във фейсбук: www.facebook.com/iskrenoilichno

 

 

Изказвания на тъпата Николета Лозанова в сливенския затвор

 

 

Николета Лозанова участва в проект на Мартин Карбовски в „Отечествен фронт“. Николета сама иска да посети затвора и Карбовски прави филм. Сливенският затвор е само от жени. Събитията се случват в една стая, в която са Николета, Ванко 1, Карбовски и около 10тина затворнички. Ето част от изказванията на Николета Лозанова:

 

Николета: Те са толкова готини всичките. Знам, че на всички ви е малко или много тежко, но всички влезнахте с усмивки. Значи не е толкова лошо тук.

 

Карбовски: Ми заповядай.

 

Николета: (неловко държание, смях)

 

Карбовски: Как се чувстваш в затвора сред затворнички?

 

Николета: Как да се чувствам? Готино ми е. Всичките ще ми станат приятелки, усещам аз.

 

Николета: Виж я. Тя даже се е гримирала. Добре ти се е получило. Тук имали и гримове. Не е толкова лошо тук.

 

Карбовски: Аз сега не разбрах, Николета, леко ли е в затвора или е тежко?

 

Николета: Леко е.  Мислех, че е по-страшно.

 

 

 

 

 

Николета е около 4 затворнички, които са съдени за убийство и казват, че не изпитват никакви угризения, а дори биха го повторили, ако се наложи.

 

Карбовски: Николета, нещо да кажеш?

 

Николета: Браво. (смях)

 

Затворничка: Как е навънка? Как е живота?

 

Николета: Не е леко. Ти казваш, че хората тук са много лоши. А ти знаеш ли навън какви хора има и за какво става въпрос? (от автора: WTF?! Изказване трепач) Аз направо не искам да живея в България.

 

Карбовски: Ти пък от какво се оплакваш? Кажи нещо конкретно пък ти от какво се оплакваш? Най-готината жена с най-готиният мъж с най-готините дрехи...

 

 

 

 

 

Николета: Като си дойда в България и започва да ме боли главата от толкова злобни хора и... Хората в другите държави те поздравявят и усмихват. Само в България е така. В България, ако на някой нещо не му е Ок, си го изкарват на мен. (автор: WTF?!)

 

Затворничка: Е, какво си виновна ти, че на теб си го изкарват?

 

Николета: Е, и аз това се питам.

 

Николета: Абе не им е никак лошо тука. Даже е и леко луксозно. Направо дискотечки си спрягат.

 

Николета: Марто, въобще не съм си го представяла така. Сериозно ти казвам. Даже и аз бих живяла тук.

 

Карбовски: Не, ти се шегуваш с това.

 

Николета: Не, не се шегувам. Наистина не знам в мъжкия затвор как е, но тук... Виж (и посочва затворничката), тя си има всичко. Виж как си е подредила и дрешките и всичко.

 

Карбовски: Какво си има всичко? Тя дори си няма телевизор. Ти имаш огромен гардероб, а тя има едно малко шкафченце.

 

Николета: В сливенският затвор не е толкова страшно. Имат си всичко. И аз даже мога да полежа. (смях)

 

Карбовски: Смяташ ли, че затворите произвеждат естествен боклук?

 

Николета: Не, естествено.

 

Карбовски: Какви хора са по затворите?

 

Николета: Като всичко нас. Няма никакво значение дали си в затвора или си вън.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cocolino88
Категория: Лични дневници
Прочетен: 838369
Постинги: 52
Коментари: 262
Гласове: 202
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031