Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2014 11:24 - Кратко, че изпуснах времето, ако го намерите - връщайте ми го ;)
Автор: benitta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11020 Коментари: 35 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера следобяд и тази сутрин се зачетох тук в блога, защото установих, че почти всички интересни мои приятели сте написали по нещичко. Искам да споделя съвсем набързо, че благодарение на вас, тези кратки откраднати мигове се превръщат в едно голямо вълнение! Чета, докосвам се до емоциите ви, коментирам, очаквам с нетърпение отговорите ви и усещането е наистина впечатляващо. Сякаш сме се събрали в едно сепаренце и си говорим ведро, от сърце, добронамерено ..... с прегръдка!
Искам да напиша много неща, голяма част от преживяванията ми пак ме хвърлиха в размисли и страсти, обаче нямам време. Чувствам се, като един пумпал :))) Явно има такива периоди, в които човек просто се разпилява, надявам се обаче, моят такъв да бъде сравнително кратък...
Изпращам поздрави на всички вас и трябва да знаете, че аз продължавам да бъда щастлива тук!

image

Ето я - нашата виртуална къщичка, обагрена в есенни прелести! ;)



Гласувай:
31



1. valben - Препускай, Бени!
27.09.2014 11:39
Сега му е времето да настигнеш времето!
И не забравяй усмивката!:)
цитирай
2. megg - " ... едно голямо вълнение!"
27.09.2014 11:54
И за мен е така, Бени, всеки от нас идва тук със своите светове - възторзи, болки, надежди ... Хубава ни е раздумката! :)
А къщичката - как я намери!!! - пъстра и весела, с цвят на дъга, и на моренце ухае, и ти отива, сякаш алеята от аватара краси точно нея. Усмивки, Бени!
Прегръщ отново!
цитирай
3. benitta - valben - :)
27.09.2014 12:29
Тук усмивката е винаги на първа линия. Представи си, че отварям вратата на къщата и първото, с което се сблъсквам, е една голяма усмивка - ЕЙ ТАКАВА :-D
цитирай
4. benitta - megg ......
27.09.2014 12:37
Отива на всички тази къщичка, затова я избрах сред купища красиви есенни снимки. Тя веднага ми напомни за нашия дом тук. За мен това място е дом. Уютно е.
Пак ти благодаря за наниза бисерни думички. Знаеш, че си ги събирам много свидно!
След прегръдките днес, пожелавам ти цветна есен и топла, топла, ако може...
цитирай
5. distrelets - Разбирам те, Бени!
27.09.2014 12:58
Аз съм в същото положение! И моето време бяга и колкото и да го гоня не успявам да го стигна. Нищо друго не ни остава, освен да бъдем търпеливи. Изпращам ти много искрени, обичащи усмивки! Важното е, че знаем, че сме заедно и мислим един за друг, обединени в тази чудна, цветна къщичка :)))))))))))
цитирай
6. paciencia - Здравей, Бени!
27.09.2014 14:25
Ето още една разпиляна душа пристъпва прага на веселата ти къщичка:)
Ами то не е лошо да се поразпилееш малко, редът е страшно скучно нещо:) Бени, каквото и да напишеш, усещам усмивката ти и ми е страшно приятно общуването с теб. Времето и аз съм го подгонила, а като гледам и Диди също. Само че, по-полека в гоненето, че ще го уплашим! Радвам се, че се появи! Нека е слънчев днешния ден за теб и семейството ти! Хоп, намърдах се в чудната къщичка:)))
цитирай
7. eksli - Benitta
27.09.2014 14:33
Есенно-слънчева и носеща топлина и уют е твоята къщичка!
Времето, което е "избягало" не мога да върна, но мога да ти отвърна с една моя усмивка :)))
цитирай
8. donchevav - И моето време е същото, Бени - много ...
27.09.2014 14:45
И моето време е същото, Бени - много точно си го казала - като пумпал ни е завъртяло всички, както чета и от другите коментари. Ето в момента /дали пък да не пратя едно селфи?/ стоя пред лаптопа, но на коленете с котарак, а в едната ръка - с гълъб /с другата държа мишката:)))/. По причина на отсъствието на съпруга ми трябва да нахраня и гълъбите му, а не само котките /по 20-30 мин. на гълъбче/. Ама и за хората трябва да се мисли - нещо къкри на печката, на другата пък се пече. За перални и миялни не говорим, нали? Квася мляко, правя прясно сирене и пека крем-карамел - добре, че са все процеси във времето и в момента сами се правят:))). И всъщност основно се трудя над един сценарий за Деня на народните будители - трябва да стане някак по-различен - като пиеска. Но като цяло току-що публикувах любовно стихотворение и трябва да отговарям на не дотам очакваните коментари. Кое от всичко това, завъртяло ме на пумпал от рано сутринта, ми е приоритет - естествено блогът - нали не се съмняваш?:))) Затова - ще съм ти много благодарна, ако ми дадеш едно рамо да се приютявам понякога за час-два в твоята къщичка - да си отдъхна от баласта, който ме засипва, и да се видим спокойно - като хората! Благодаря ти за идеята!
Прегръдка, усмихнато пумпалче!
цитирай
9. vilish - Здравей, Бени!
27.09.2014 15:04
Твоите усмивки, слънчевата къщичка и хората , приютени в нея, са достатъчен повод поне за малко да поспрем надпреварата с времето!
Слънчево настроени да шета в дома ти!:)
Прегръдка!
цитирай
10. makont - Точно така, Бени!
27.09.2014 16:06
И аз си я представям така. Усмихна ме, ти си емоционално момиче, с положителен заряд, отворено към света. Не се тревожи за времето, и аз си покрадвам, за да се впусна тук. Дори на твоя коментар не съм отговорила, но ще го направя. Тъкмо зачета нещо и ми намират работа, оставям компютъра и прекъсвам връзката. Не само пумпал, ние сме лудият пумпал. Тук аз бягам, като теб, изливам емоции, зареждам се с емоции, и като си напълня резервоарчето, съм готова с нови сили да се завъртя, пак и пак. Прегръщам те горещо!
цитирай
11. shining - :)
27.09.2014 19:13
Поне ще знам къде да отида,когато ми е едно толкова дъждовно като днес. :) Хубаво е когато на сложните проблеми се намират прости решения.И сигурно така и трябва да бъде.
А иначе бих казал:Наздраве за щастливите хора!
Весел празник! :)
цитирай
12. ivoki - Винаги си оставяй време за нещата, ...
27.09.2014 19:24
Винаги си оставяй време за нещата, които са ти приятни, защото живота неумолимо си отминава..... и когато го осъзнаем...... вече е късно....
цитирай
13. gosho568 - Колко много ми е познат хаоса в еж...
27.09.2014 22:50
Колко много ми е познат хаоса в ежедневието... но важното е да продължаваме напред и непрекъснато да преоткриваме себе си! Поздрави, Бени! ;)))
цитирай
14. benitta - distrelets - Добро утро, Диди!
28.09.2014 07:48
Грабвам твоите обичащи усмивки, защото знам, че са от сърце и в замяна ти изпращам моите благодарности по един от сутрешните слънчеви лъчи - виж как весело изгрява слънцето най-после!
Прегръдка - голяма!
цитирай
15. benitta - paciencia - Хоп! Ела да седнеш до мен :)))
28.09.2014 07:55
Ти си една разпиляна положителна енергия, която се усеща и докосва всички тук!
Редът наистина е малко досаден, а аз си имам изряден ред в моя хаос, колкото и банална да е тази фраза. Напоследък нещо загубих концентрация и съм много смешна в собственото си въртене :) Но.... всичко е просто момент.
Обич от мен и поздрави на цивилизования свят :)))
цитирай
16. benitta - eksli - Добро утро!
28.09.2014 08:05
Твоята усмивка е много ценна и ме зарадва! Весела къщичка, нали?!
Какви ли не щуротии постигна напредналият ни свят, а не успя да намери формула за връщане или поне задържане на времето :))
През моя прозорец грее слънце с пълна сила, затова доброто настроение е на линия - предавам ти част от него и ти благодаря!
цитирай
17. benitta - donchevav - Добро утро!
28.09.2014 08:22
Спри, спри! Съвсем ми се зави свят! Пумпал, пумпал, но и аз душа нося...
В края на баба ми (северозападна България) има една подходяща дума: "вредна". Тоест - сръчна, чевръста, къщовница и т.н. Много си вредна, много! Аплодисменти от мен, горката, дето си мисля, че като сготвя две манджи, изчистя и пусна пералня, съм достойна за медал :)))
Прегръдка, Вени! Голям поздрав за пиеската, заинтригува ме и ще искам да я прочета или да я видя на клипче, когато е готова!
цитирай
18. benitta - vilish - Добро утро!
28.09.2014 08:49
Благодаря ти за настроението - от рано-рано е с мен, особено с голямото слънце, изпречило се насреща ми ;)
Щом става въпрос за положителни емоции, на всяка цена трябва да спрем и да си ги получим! Толкова е здравословна обмяната на усмивки и свеж заряд!
Прегръдка и за теб :)
цитирай
19. megg - Гооолям привет, Бени! :)
28.09.2014 08:54
Поглеждам навън и - що да видя?! - слънцето дотичало и дотук; от блог на блог ...
Случайно зърнах, че вчера за Вас е бил един много празничен ден. Хиляди утринни поздрави и пожелания за светло детство, шарено - марено с хубости, здраве и обич!
Късмет и радост за всички Ви!
Прегръщ!
цитирай
20. benitta - makont - Добро утро!
28.09.2014 09:05
Майче, каква гореща прегръдка ми изпращаш! Благодаря ти!
Ами състезатели сме и завоеватели в същото време. И много трогателно наивни. Времето си върви пред нас, ако оставим някоя работа несвършена "навреме", едва ли ще се пропилеем :))) Ето тази сутрин къщата ми почти не си е на мястото, само ако надникнеш каква творческа разпиляна небивалица цари.... А аз си седя кротко в блога и си пиша :)))
Връщам ти и от моите прегръдки, заедно със слънчеви неделни усмивки, изпратени по летящото време ;)
цитирай
21. kalin8 - Привет!
28.09.2014 09:37
Поздрaви и от мен!
Хубaв ден!
Б.
цитирай
22. benitta - shining - Привет! :)
28.09.2014 10:55
А кои са щастливите хора? Според мен - тези, които не чакат големи случки, за да изпитат истински радости. Аз се чувствам щастлива, защото съм в мир със себе си от доста време насам.
Нали е много хубаво сложните проблеми да се решават простичко?! Понякога в най-задънената улица се отваря врата, която извежда към решение. Много обичам такива вратички, уж невидими, уж заключени, пък в един момент - хоп - просветва :)
Наздраве и от мен, дето се казва, почти ракиено време стана, може и винено :)))
П.П. Винаги ще се зарадвам на присъствието ти в къщичката ;)
цитирай
23. lubovakoniamash - Привет Бени.....
28.09.2014 11:05
Прекрасна къщичка, си избрала направо те "виждам" как надничаш от прозореца за да видиш идва ли някой нов приятел, който да разкаже интересни неща, а ти да притаиш дъх слушайки го.:)))))))
Имах нужда да прочета, нещо толкова топло и прекрасно, и не се изненадвам, че го намирам при теб.
Поздрав и прегръдка от мен.
Дора
цитирай
24. benitta - ivoki - Здравей! :)
28.09.2014 11:10
Опитвам се да се занимавам с повече неща, които ми носят положителен заряд. Ангажиментите все не свършват и както писах в един постинг, посветен на моята баба - дори някои пенсионери изглеждат неумолимо претоварени и бързат, бързат по задачи... Май някои отговорности си ги усложняваме, а забравяме да живеем. Прав си ;)
Поздрави!
цитирай
25. benitta - gosho568 - Здравей, симпатяго ;)
28.09.2014 11:25
Ех, колко е хубаво преоткриването на себе си! Особено, когато този "себе си" ни става все по-симпатичен :)))
Ведро е твоето присъствие в къщичката и се радвам, че се запознахме!
Поздрав!
цитирай
26. benitta - megg - Благодаря ти!
28.09.2014 11:51
Децата са добър повод и силно оправдание да се върнем в света на лудориите, да очакваме Дядо Коледа с трепет, да вярваме във феята на Зъбките, да търсим джудженца на тавана и какви ли още не вълшебства, от които имаме нужда и като големи.
Хубава седмица, скъпа Мег! С много ведрост и искрени хора около теб! <3
цитирай
27. benitta - kalin8 - Привет!
28.09.2014 12:43
Радвам се на твоята компания, защото хората на изкуството имат специално място в моя свят!
Поздрави!
цитирай
28. benitta - lubovakoniamash - Здравей, Доре! :)
28.09.2014 12:53
Ей сега ще се разтопя от топлината, с която идваш при мен :)))
Аз тук съм максимално добра, предполагам, че повече от това не мога и да постигна. Не го правя умишлено, а някак така ми тръгна от самото начало. Понякога се чувствам леко гузна, че във вашите представи съм бяла, крехка, с ангелска душа.... пък не се намирам съвсем за такава. От друга страна - тъй като навсякъде съм категорично естествена, явно вие провокирате най-силните ми качества да блестят точно тук, сред вас...
Затова сте ми много ценни и вниквам във всяко ваше написано вълнение!
Прегръдка и благодарност, Доре! :)
цитирай
29. lubovakoniamash - Бени ....:))
28.09.2014 18:36
Единственото, което трябва да направиш според мен е да се запазиш точно такава каквато си по-добре от теб не бих могла да измисля "бяла, крехка, с ангелска душа"блести..... и не се страхувай да го правиш , защото много ти отива.
Голяма усмивка за теб от мен.
Дора
цитирай
30. benitta - lubovakoniamash - .......
01.10.2014 10:55
С извинение за късния отговор...
Доре, благодаря ти от сърце! Усмивката, насочена специално към мен, е богатство! Богата съм с толкова усмихнати хора наоколо, макар и виртуално :))
Поздрав и прегръдка!
цитирай
31. romanticgirl25 - да харесват те защото пишеш добре
15.10.2014 10:32
:)
цитирай
32. leonleonovpom2 - Чудесно заглавие, поздрави! ...
20.10.2014 15:15
Чудесно заглавие, поздрави!
По-добре е от загубих, то е ангажиращо към другите!
Приятен ден!
цитирай
33. benitta - leonleonovpom2 - Привет! :)
23.10.2014 13:46
Благодаря за комплимента!
Поздрав и за теб! ;)
цитирай
34. bojil - Къде си изпуснахте времето да отида ...
14.11.2014 15:07
Къде си изпуснахте времето да отида да го потърся,че и на мен ми трябва такова? :))
цитирай
35. bojil - Къде си изпуснахте времето да отида ...
14.11.2014 15:07
Къде си изпуснахте времето да отида да го потърся,че и на мен ми трябва такова? :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benitta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 283250
Постинги: 54
Коментари: 890
Гласове: 2338
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031